Música_4t de Primària_Del 22/04 al 03/05

Hola a tots i a totes,

Esta setmana vos deixe la següent proposta musical. Treballarem les figures musicals que coneixem fins ara, la negra, les corxeres i les semicorxeres. I també algun dels seus silencis. Ho farem a través d’unes activitats que ha preparat Judith Pijuan i amb jocs interactius.

Activitat 1_Agafa dos llapis.

Amb dos llapis, utensilis de cuina de fusta, etc., has d’interpretar els següents ritmes. Atenció al vídeo, ho explica tot i també podràs veure els ritmes escrits.

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací

Activitat 2_Ara amb música!

Interpreta la cançó amb música, però amb l’ajuda de Judith.

Activitat 3_T’atreveixes?

Interpreta la cançó amb música, però sense l’ajuda de Judith.

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací

Quan hàgeu fet les tres activitats, heu de gravar un vídeo de 10 s (amb qualitat baixa), realitzant una d’elles i enviar-me’l al correu revert_anamir@gva.es. En el mateix correu també em podeu dir quina puntuació heu obtingut en els jocs de l’activitat 4.

Activitat 4_Joc Interactiu

Has d’escoltar i escollir les figures en l’ordre que sonen.

Practica la negra, les corxeres i el silenci de negra

Joc 1

Practica la negra, les corxeres, les semicorxeres i el silenci de negra.

Joc 2

La meua recomanació és fer les activitats entre hui i el 3 de maig, a poc a poc, quan tinguem ganes, temps i estem motivats. I si ho fem en família, ens divertirem més encara.

Ja sabeu que si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb mi, a través de la plataforma ITACA o al correu electrònic (revert_anamir@gva.es) i vos respondré en 48 h com a màxim.

A gaudir de la música!

Ana