Música_2n de Primària_Del 22/04 al 03/05

Esta setmana he preparat les activitats explicades a continuació. Estes activitats són per a treballar l’escolta. Cal escoltar amb atenció la música, imaginar, expressar i divertir-se.

La meua recomanació és fer les activitats entre hui i el 3 de maig, a poc a poc, quan tinguem ganes, temps i estem motivats. I si ho fem en família, ens divertirem més encara.

Activitat 1_Escolta i mira la dansa.

La fada del sucre

Imagina que has arribat a un país nou, anomenat el país del Sucre. Quan has arribat t’ha rebut una fada molt bonica, bona i educada, es diu la Fada del Sucre. Escolta la música i imagina que estàs en el país del Sucre, quina aventura viuràs?

Si no veus el vídeo, fes clic ací

Activitat 2_Dibuixa el teu país del Sucre.

Dibuixa el que has imaginat mentre escoltaves la “Dansa de la fada del sucre”. Amb l’ajuda dels teus pares, feu una foto per enviar-me-la.

Activitat 3_Interpreta els ritmes per acompanyar la dansa.

Acompanya la cançó amb els ritmes que van apareixent. Pots tocar amb dues culleres de fusta per exemple. Fes un vídeo de 10 segons (i de baixa qualitat) quan ho sàpigues tocar molt bé i envia-me’l al correu revert_anamir@gva.es

Si no veus el vídeo, fes clic ací

Activitat 4_Endevina el ritme que sona.

A continuació veuràs un vídeo on hauràs d’escoltar uns ritmes i endevinar quin sona, com fem a classe amb les pissarres blanques, recordeu?

Recorda que pots parar el vídeo i escoltar el ritme les vegades que ho necessites abans de saber la resposta.

________________________

Aprofite per a fer un suggeriment per passar el temps i divertir-se amb la música. Dàmaris Gelabert, cada dimecres al seu canal de YouTube o a Instagram, emet un concert en directe des de casa, amb la seua família a les 18 h. També podeu entrar i veure els que ja ha fet fins ara. Són cançons infantils, algunes pot ser que les hagen treballat anys anteriors i agrada molt als xiquets i xiquetes.

Ja sabeu que si teniu qualsevol dubte podeu contactar amb mi, a través de la plataforma ITACA o al correu electrònic (revert_anamir@gva.es) i vos respondré en 48 h com a màxim.

A gaudir de la música!

Ana