La nostra escola pertany a la Xarxa de Centres per la Sostenibilitat de Castelló. Ens enorgullim de promoure els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en l’educació. Reconeixem la importància fonamental d’incorporar aquests objectius en el currículum escolar, ja que brinden als nostres alumnes una comprensió profunda dels desafiaments globals i els capaciten per a convertir-se en agents de canvi.

En integrar els ODS en les nostres pràctiques educatives, fomentem el pensament crític, la consciència social i la participació activa dels nostres estudiants en la construcció d’un món més sostenible. A través de diverses activitats, projectes i col·laboracions amb la comunitat, els nostres alumnes adquireixen habilitats i valors fonamentals per a abordar temes com la pobresa, la desigualtat, el canvi climàtic i la protecció del medi ambient.

A més del nostre compromís amb els ODS, a l’Escola Antonio Armelles celebrem amb entusiasme el Dia de la Fruita. Tots els dijous, els nostres alumnes gaudeixen d’un deliciós esmorzar a base de fruites fresques i saludables. Aquesta iniciativa no sols fomenta hàbits alimentaris saludables, sinó que també promou la consciència sobre la importància d’una alimentació equilibrada i sostenible per a la nostra salut i la cura del medi ambient.

Com a entitat EAR (Educació Ambiental en Ruta), estem compromesos amb l’educació ambiental integral. A través d’eixides a l’aire lliure, excursions i activitats d’aprenentatge experiencial, brindem als nostres estudiants l’oportunitat de connectar amb la naturalesa, comprendre els ecosistemes locals i apreciar la importància de conservar i protegir el nostre entorn. L’educació ambiental ens ajuda a formar ciutadans responsables i compromesos amb la sostenibilitat.

A l’Escola Antonio Armelles, creiem fermament que els ODS, la promoció d’una alimentació saludable i l’educació ambiental són pilars fonamentals per a formar una comunitat escolar compromesa amb un futur sostenible. A través del nostre enfocament integral i participatiu, estem construint un espai educatiu que empodera als nostres estudiants per a ser líders de canvi, conscients del seu paper en la construcció d’un món millor per a tots.