El projecte Escola Canta a Castelló de la Plana és una iniciativa educativa i artística que promou la participació i el talent musical dels estudiants de les escoles de la ciutat. Consisteix en la formació de cors en els centres educatius, amb l’objectiu de fomentar l’amor per la música i desenvolupar habilitats vocals i d’interpretació en els alumnes. A través d’aquest projecte, es busca potenciar el treball en equip i l’expressió artística dels estudiants, així com promoure la inclusió i el respecte cap a la diversitat.

Escola canta s’ha convertit en un referent en la promoció de la música entre els joves de Castelló de la Plana, inspirant a noves generacions d’artistes i consolidant el paper de la música com un element clau en l’educació.

• Escola Canta 2022 – 2023

L’escola Armelles ha tingut l’honor de ser l’amfitriona de l’última edició d’Escola Canta, un projecte educatiu i musical que reuneix més de 1200 alumnes de diferents centres escolars per a cantar junts en un gran cor. A més de participar amb les seues veus en el repertori de cançons populars, l’escola Armelles ha sigut l’encarregada de realitzar la part de teatre que ha acompanyat a l’espectacle. Amb molt d’esforç i creativitat, els alumnes han preparat una divertida obra que ha fet riure i emocionar al públic. Des de l’escola Armelles volem agrair a tots els que han fet possible aquesta experiència tan enriquidora i esperem tornar a participar en futures edicions d’Escola Canta.

Després de tot el curs preparant aquesta actuació, els alumnes del cor i del teatre de la nostra escola s’ho han passat de meravella, demostrant el seu talent i passió en l’escenari. Ha sigut una experiència inoblidable, plena de música, riures i emocions!

Ací podeu consultar tots els materials de treball del projecte Escola Canta 2022-23

ACTE DE CLOENDA DEL PROJECTE ESCOLA CANTA: “LA MISSIÓ DE ROBI”

RESUM ASSAIG I ACTUACIÓ

FESTIVAL FINAL DE CURS: ACTUACIÓ DEL COR DE L’ESCOLA CANTA

El grup de xiquets i xiquetes que formen part del cor del projecte de “L’Escola Canta” van interpretar la cançó “Rumba de la diversitat” en el Festival de Fi de curs que es va celebrar en el centre el dimecres 21 de juny.