BIBLIOTECA

Les Biblioteques de Primària i Infantil són un projecte pensat per promoure la lectura entre els alumnes i fomentar la seua formació en aquest àmbit.

Per aquesta raó, disposem d’un espai especialment dissenyat per a la primària i un altre per a l’etapa infantil, adaptats a les seues necessitats i interessos. Aquests espais són especialment importants, ja que proporcionen un entorn tranquil i acollidor per a la lectura i el desenvolupament de les habilitats lectores.

A més, oferim un servei de préstec que permet als alumnes accedir a una àmplia selecció de llibres, fomentant així la seva curiositat i el gust per la lectura.

En resum, la Biblioteca de l’Escola de Primària i Infantil és un projecte fonamental per a la formació integral dels alumnes, ja que contribueix a fomentar les seves habilitats lectores i el seu amor per la cultura.