ERASMUS +

MÉS MOTIVACIÓ I PARTICIPACIÓ DE TOTA LA COMUNITAT ESCOLAR: ARMELLES, A JUGAR!

ANY 2021 PARTICIPACIÓ EN UN PROJECTE DE CURTA DURACIÓ KA122

L’any 2021 un equip de mestres es format per Sonia Marin, Rosa Rodriguez, Eva Miralles, Rubén Pérez, Lorena Roig, Esther Méndez i coordinat per Maria Felip presentem un projecte per a participar en el Programa Erasmus +. Aquest primer projecte l’enfoquem a l’ús del joc a l’aula com a recurs en el procés d’ensenyament i aprenentatge.
El projecte va ser aprovat i vam poder realitzar formacions molt interessants a diferents llocs d’Europa.

Des de l’equip Erasmus de l’Armelles, i per tant utilitzant els fons concedits per al projecte Erasmus+, encomanem l’elaboració d’un logo per a l’escola. La idea era que aquest logo fora la imatge de la participació de l’escola en el programa Erasmus+ i també que es poguera utilitzar com a imatge de tot el centre. Aquesta tasca se li va encomanar a Ivan Familiar Chillida, company i professor de disseny gràfic a l’Escola Superior d’Art i Disseny a Castelló i també Dissenyador Gràfic. Gràcies Ivan! Estem molt contentes de l’acolliment que ha tingut entre l’equip docent i de la seua utilització per part de tota l’escola.