• PREMIS SAMBORI: “CALLAR ÉS DE COVARDS”

La nostra alumna, NEUS RIBES VALLES, ha estat guardonada en el 26é concurs de literatura en valencià en la modalitat de 2n cicle de primària dels PREMIS SAMBORI amb el conte titolat «Callar és de covards». Enhorabona!!!

Este és el seu conte

• CORXERES SENSE FRONTERES: TIKO, “El último ke zierre”

A 12 hores de la seua actuació en el “Viña Rock”, en Ràdio Armelles vam tiendre el plaer d’entrevistar a “Tiko”, guitarrista de “El Último Ke Zierre”. Una de les entrevistes més interessants de la temporada amb un tracte exquisit del nostre convidat amb els alumnes que van quedar encantats.

Per problemes aliens a Ràdio Armelles tant sols podem pujar la primera part de l’entrevista. En quant puguem la pujarem sencera a la xarxa, ja que ha estat molt interessant.

• RACÓ LITERARI: DIA DE LA POESIA I DEL LLIBRE

Aquesta setmana al nostre espai «Racó literari»…

Celebrem el dia mundial de la poesia i el dia del llibre amb Rosa Miró Pons, poetessa de Castelló.

Per a entrevistar a Rosa comptarem amb els alumnes Marcos Iancu, Nerea Hurtado, Princes Onyia, Manuel Rodríguez, Andrei Ilcusiu i Balma Martínez

• CORXERES SENSE FRONTERES: “INDOCENCIA”

A l’últim programa de Ràdio Armelles, els nostres alumnes encarregats de fer l’entrevista, van tenir l’honor de xarrar amb els integrants de l’exitós grup de música “Indocencia”.

Aquest grup, que triomfa allà on va, ha captivat audiències de totes les edats amb la seva música vibrant i lletres inspiradores.

Durant l’entrevista, els alumnes de Ràdio Armelles van aconseguir capturar l’essència i la passió que caracteritzen el grup. Els seus components van compartir anècdotes divertides, experiències al món de la música i les seves inspiracions creatives.

No us perdeu aquest programa de Ràdio Armelles per descobrir més sobre diferents grups musicals i gaudir de la millor música en companyia d’aquests talentosos joves!

• TAULA RODONA: GAIATES

El programa de Ràdio Armelles d’avui ens apropa als monuments que en pocs dies podrem veure en els nostres carrers.

En aquesta taula rodona, els nostres periodistes Mario Flores, Miguel Rubio, Neus Ribes, David Vilar i Laia Hervás han estat xerrant amb l’artista gaiater Ángel Escudero. Durant la conversa ens explica els detalls més interessants de les Gaiates, monuments únics d’aquesta festa única de la nostra ciutat.

Esperem que vos agrade i que gaudim molt de les festes que comencem ja.

Aquest centre desenvolupa mesures en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU