L’ESCOLA

Benvinguts a la nostra escola! Estem orgullosos de les característiques que ens defineixen i que ens diferencien d’altres institucions educatives. Entre elles, destaquem la nostra metodologia d’aprenentatge basada en l’experiència i la pràctica, que permet als alumnes desenvolupar les seves habilitats de manera activa i participativa. A més, disposem d’un claustre docent altament qualificat i amb una gran experiència en l’educació, així com d’un ampli ventall d’activitats extraescolars per a fomentar el desenvolupament integral dels alumnes. Així mateix, la nostra escola està dotada d’amplis espais i tecnologies per a garantir un ambient d’aprenentatge segur i modern. No dubteu a contactar amb nosaltres per a més informació i per a visitar-nos en persona. Estem desitjant conèixer-vos!