RÀDIO ARMELLES

RÀDIO ARMELLES (La ràdio sense fronteres) va participar en el II Concurs Nacional de Podcast Escolars 2022, convocat per RÀDIO NACIONAL D’ESPANYA, en el qual vam competir amb quasi mil centres de tot el territori nacional. Es tracta d’un concurs d’altíssim nivell amb dues categories en col·legis de Primària i una altra per a instituts de secundària. Cal recordar que el podcast havia de ser en castellà i, alló més important, no podia superar els cinc minuts de duració, la qual cosa ha condicionat moltíssim el disseny, atès que resulta molt complex, paradoxalment, emetre un programa tan curt. Finalment, seguint la línia de Ràdio-Teatre que hem treballat en diversos espais, hem dissenyat, amb els alumnes de 5éC, un podcast titulat YO, MIGUEL HERNÁNDEZ, una ficció sonora radiofònica dramatitzada amb la qual, d’una banda retem homenatge a l’incomparable poeta oriolà, i d’altra, intentem estimular als oients a acostar-s’hi i conéixer millor la seua figura i la seua obra. Esteu atents a la vostra emissora!

Programes antics en Ivoox