TAULA RODONA: Parlem de tortugues marines

Benvinguts a Ràdio Armelles i al nostre programa especial titulat “Taula rodona: parlem de tortugues marines”.

Avui tenim una oportunitat única de conèixer més sobre aquestes fascinants criatures marines. Els alumnes i les alumnes de 5é Claudia Fidalgo, Lidia Morillo, Valentina Montoto i Julen Zornoza han preparat un seguit de preguntes interessants per a les nostres convidades especials Pepa Ferrando i Raquel Núñez de l’Oceanogràfic de València. També comptem amb la participació d’alguns alumnes de 4t com Carla Espada, Adrián Ormeño i Laura Ramírez que van tenir l’experiència de participar en el taller d’alliberament d’una tortuga marina, a la que li van posar de nom Armellina, la qual va ser cuidada en l’Arca del Mar fins a la seua recuperació per ser alliberada en el mar.

Esperem que gaudiu d’aquesta experiència radiofònica dedicada a les tortugues marines.