CORXERES SENSE FRONTERES: “INDOCENCIA”

A l’últim programa de Ràdio Armelles, els nostres alumnes encarregats de fer l’entrevista, van tenir l’honor de xarrar amb els integrants de l’exitós grup de música “Indocencia”.

Aquest grup, que triomfa allà on va, ha captivat audiències de totes les edats amb la seva música vibrant i lletres inspiradores.

Durant l’entrevista, els alumnes de Ràdio Armelles van aconseguir capturar l’essència i la passió que caracteritzen el grup. Els seus components van compartir anècdotes divertides, experiències al món de la música i les seves inspiracions creatives.

No us perdeu aquest programa de Ràdio Armelles per descobrir més sobre diferents grups musicals i gaudir de la millor música en companyia d’aquests talentosos joves!