CORXERES SENSE FRONTERES: DIA MUNDIAL DE LA RÀDIO

El programa de Radio Armelles d’avui de «Corxeres sense fronteres» l’hem titolat «MÚSICA» i està dedicat a conmemorar el Día de la Ràdio. Ha estat una experiència fascinant que ens ha permés conèixer el talent musical d’alguns alumnes del centre.

En aquesta ocasió, hem tingut el privilegi d’entrevistar a uns quants estudiants que toquen diferents instruments i ens han ofert una demostració de les seues habilitats. A través de les seues interpretaciones, ens han mostrat com la música pot emocionar i transformar a qui l’escolta.

Els alumnes, amb la seua passió i coneixements, ens conviden a explorar diversos aspectes d’este art, despertant en nosaltres una major estima i comprensió cap a la música. Sens dubte, és un programa que val la pena escoltar i que deixa una petjada positiva en qui ho seguix.