ÚLTIM PROGRAMA DE RÀDIO DE LA TEMPORADA.

Els invents / Triatló

Benvinguts al darrer programa de ràdio d’aquesta temporada, on els alumnes de 3r ens parlaran sobre les seves emocionants investigacions sobre invents. Avui tindrem l’oportunitat d’escoltar els resultats del treball realitzat per Adrian Ormeño, Neus Ribes, Marta Adell, Jorge Quiñonero, Andrea Jovaní i Mario Mihai durant aquest trimestre, on els alumnes han buscat informació, han experimentat i han aprés moltíssim sobre com funcionen els invents i com han canviat les nostres vides.

Finalment, tindrem una conversa emocionant amb els alumnes de sisé Santiago Liñan, Eloy Martinez, Clara Schneider i Sara Iglesias, sobre el món del triatló. El triatló és una disciplina esportiva que combina la natació, el ciclisme i la cursa, i requereix una gran resistència i preparació física. Acompanyem als nostres alumnes mentre ens expliquen les seves experiències i aprenentatges en aquesta disciplina.