Ferramentes Digitals bàsiques per a Equips 0-3

Amb aquesta formació es pretén que les professionals de l'educació promoguen l'actualització pedagògica dels professionals implicats en l'Educació Infantil, afavorisquen la reflexió i l'anàlisi del professorat sobre la pròpia pràctica educativa i aporten recursos, propostes d'intervenció i enfocaments metodològics coherents amb les bases pedagògiques, sociològiques, filosòfiques i científiques que caracteritzen l'etapa.

OBJECTIUS ESPECÍFICS

• Iniciació a l'Entorn Virtual d'Aprenentatge (EVA) com a plataforma de formació.
  • Establir criteris pedagògics i estètics per l'elaboració de recursos.
  • Utilitzar els correus electrònics com a eina educativa.
  • Introducció cap a aplicacions que milloren la interacció amb la comunitat educativa.
  • Crear recursos audiovisuals en el primer cicle d'educació infantil.
  • Explorar diferents ferramentes bàsiques per la creació de la documentació pedagògica.
  • Conèixer els principis bàsics per a una comunicació afectiva i efectiva

CONTINGUTS

• Entorn Virtual d'Aprenentatge (EVA).
  • Criteris pedagògics i estètics per l'elaboració de recursos.
  • Els correus electrònics com a eina educativa.
  • Aplicacions per millorar la interacció amb la comunitat educativa.
  • Creació de recursos audiovisuals per a les necessitats de l'alumnat d'Educació Infantil.
  • Coneixement de ferramentes per la creació de la documentació pedagògica.
  • Comunicació a través de l'oratòria, la netiqueta i la identitat digital.

DIRIGIT A

• Educadores i educadors d'Educació Infantil que estan treballant en actiu a les escoles del primer cicle d'Educació Infantil de la GVA.
  • Educadores i educadors d'Educació Infantil que estan treballant en actiu a les escoles del primer cicle d'Educació Infantil municipals.
CONDICIONS

S'admetran les inscripcions d'educadores i educadors d'Educació Infantil de la GVA i escoles municipals seguint l'ordre d'inscripció.

Cal enviar durant el període d'inscripció un document amb FAIG CONSTAR on la direcció del centre indique:

1. nom, cognoms i DNI de la persona que emet el document i càrrec que ocupa.
  2. nom, cognoms i DNI de la persona participant.
  3. data d'emissió.

Aquest document s'enviarà durant el termini d'inscripció al correu 46402890.secretaria@edu.gva.es, indicant a l'assumpte del mail "CURS FERRAMENTES DIGITALS 23EI11EI038". Només s'acceptaran fora de termini en cas d'haver places disponibles.

OBSERVACIONS

1. La confirmació del curs implica la seua realització i participació. El fet de no complir aquesta condició pot implicar la no admissió en pròximes accions formatives.
  2. Seran excloses totes aquelles persones que presenten activitats formatives addicionals solapades en el temps quan el còmput d'hores supere les 15 setmanals o es produïsca coincidència de sessions. Tindran preferència de participació, en igualtat de condicions, aquelles persones inscrites que no estiguen cursant cap altra activitat.