Xarxes d’aprenetatge de centres amb unitats específiques d’educació especial u centres d’educació especial

Els seminaris “Xarxes d’aprenentatge de centres amb unitats específiques d’Educació Especial” i “Xarxes d’aprenentatge de centre d’Educació Especial” s’esdevenen una proposta formativa ofertada per diferents CEFIRE territorrials coordinada pel CEFIRE d’Educació Inclusiva que pretén:

-Crear una xarxa d’aprenentatge col·laboratiu de personal docent i no docent de centres amb unitats específiques d’Educació Especial i CEE.

-Aprofundir sobre necesitats i inquietuds que compartixen els centres amb UEEE i els CEE.

-Especialitzar-se en estratègies metodològiques i d’intervenció per a l’alumnat escolaritzat en UEEE.

Aquesta formació té una durada de 30 hores, adreçada als professionals que treballen en centres amb UEEE i CEE, tindrà lloc en diverses seus a les 3 províncies, repartides per tot el territori de la Comunitat Valenciana, del 10 de setembre al 12 de maig de 2019. Com que l’objectiu principal és crear una xarxa de professionals que compartisquen i desenvolupen inquietuds comunes, seran els i les participants qui aniran construint i decidint els contigunts sobre els quals necesiten i volen treballar, així com els experts amb qui volen contar. A continuació us adjuntem l’enllaç d’inscripció de les diferents edicions:

1. Seminaris conjunts CEE i UEEE: Vinaròs, València.

2. Seminaris només CEE: Sagunt, Xàtiva, Elda.

3. Seminaris només UEEE: Sagunt, Xàtiva, Elda.