L'IV Congrés d'Educació Inclusiva, que se celebrarà a València els dies 2 i 3 de juny de 2023, tindrà com a tema central la inclusió des de les diferents àrees i matèries. Pretén afavorir la representació dels diferents àmbits i etapes educatives, amb la finalitat d'oferir un ventall d'oportunitats per a la inclusió de tot l'alumnat.  Es dissenya com un espai en el qual compartir experiències inspiradores perquè el professorat oferisca la millor resposta a la diversitat del seu alumnat, mostrant estratègies i eines que resulten exitoses des de les seues àrees o matèries, és a dir, que promoguen l'accés, la participació i l'aprenentatge de tot l'alumnat.

Ponents

TRUJILLO CON LOGO

"Optimisme acadèmic per a l'educació inclusiva"

"Educació STEAM i ABP per a la inclusió"