A causa de les circumstàncies actuals, COVID19, no és possible l’atenció al públic en secretaria a partir del dilluns 9 de novembre. Poden realitzar els tràmits i consultes a través de les següents adreces de correu electrònic:
Per a dubtes d’administració: |
|
Per a dubtes d’administració | administracio (arrova ceedcv.es) |
Batxillerat | info_batxillerat (arrova ceedcv.es) |
GES1-GES2 – EDUBASE | info_ges_edubase (arrova ceedcv.es) |
Idiomes/JQCV | info_idiomes (arrova ceedcv.es) |
Altre tipus d’ensenyaments | info_altresensenyaments (arrova ceedcv.es) |
Sol.licitud de certificats/títols: | info_certificats_titols (arrova ceedcv.es) |
Per a gestió de l’Aula virtual, assignatures/mòduls, dirigir-se al professorat de la matèria.
Estem millorant les nostres comunicacions. Els telèfons actuals per a contactar són el següents:
- Edifici Misericòrdia: 96 120 69 92
- Edifici Berenguer: 96 120 69 94
Gràcies i disculpen les molèsties.