Trasllats expedients 2023-2024

Les sol·licituds de trasllats al nostre centre, perquè es puguen resoldre abans del començament del curs i poder realitzar-se si existeix alguna vacant hauran de ser sol·licitades del 7 de juliol de 2023 al 21 de juliol de 2023 i de l’1 de setembre de 2023 al 10 de setembre de 2023. Una vegada tancat el termini seran resoltes i si es poguera realitzar el trasllat s’avisaria perquè fora efectuat.

Les sol·licituds de trasllat presentades fora d’aquests terminis seran resoltes quan es presenten una vegada començat el curs.

Les sol·licituds de trasllat es presentaran a través del correu electrònic del centre 46020388@edu.gva.es o presencialment en Horari de secretaria.

Per a sol·licitar el trasllat haurà de presentar-se:

• L’annex 1 de l’ordre 28/2011 de 10 de maig
  • La fotocòpia del llibre de família i/o DNI compulsada. Es pot compulsar en el centre en presentar-lo, i si s’envia per correu electrònic escanejada i no està compulsada, es compulsarà abans de realitzar el possible trasllat.
  • Si és alumne d’un centre adscrit al nostre conservatori haurà d’entregar el justificant de pagament de la taxa de certificat perquè es puga realitzar el certificat i així comprovar l’expedient de l’alumne. Enllaç de la tasa (agafar el model 9668. Ensenyaments Règim especial Dansa). La taxa del certificat és 1,93€.
  • Si és alumne d’un altre centre no adscrit al nostre conservatori haurà d’entregar un certificat oficial dels estudis realitzats fins a la data exacta de la sol·licitud.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu enviar-nos un e-mail o telefonar-nos al 961206810.