Companyia Jove

Objectius D-Dansa

El Conservatori Professional de Dansa de València, perseguint la finalitat professionalitzadora dels seus ensenyaments, té com a objectiu principal, a través d’aquest projecte, el de potenciar la capacitat artística del seu alumnat i preparar-lo per a l’entrada en el món professional.

És per això que, any rere any, aposta per aquest projecte d’innovació cultural i educatiu a la Comunitat Valenciana, oferint als i a les futures intèrprets i creadores de dansa, un pont que servisca de transició entre la vida escolar i la professional, sent un complement per a finalitzar la seua etapa formativa en el Conservatori.

La Jove Companyia de Dansa del Conservatori, denominada C-DANSA, la integra l’alumnat de les tres especialitats que finalitza la seua etapa en el Conservatori durant el curs de la convocatòria, així com alumnat diplomat que va acabar els estudis en anys anteriors. En aquest projecte han col·laborat els coreògrafs i coreògrafes següents: Paolo Mohovich, Paco Berber, María Cabeza de Vaca, Jorge Pérez, Rober Gómez, Pilar González, Fernando Bufalá, Societat Doctor Alonso (Sofía Asencio i Tomás Aragay), Arantxa Carmona, Alfonso Palència, Anna Rubirola i Lucia Campillo. Per al curs 2022-2023 comptarem amb la col·laboració de Young Soon Hue-Simon, Guillermo Weickert i Emilio Ochando.

El projecte vol obrir les seues portes a la col·laboració de ballarines i ballarins que complisquen els següents requisits:

Les audicions per a la selecció dels participants s’anunciaran en aquesta web, es realitzaran en la seu del Conservatori Professional de Dansa de València, Camí de Vera s/n, i consistiran en:

• Dansa Clàssica: realització d’una classe de dansa clàssica. (Es requeriran sabatilles de puntes per a les xiques).
  • Dansa Contemporània: realització d’exercicis de preparació física i d’un exercici d’improvisació / composició instantània.
  • Dansa Espanyola: realització d’un calfament i d’una interpretació coreogràfica o improvisació sobre un fragment d’una peça de dansa espanyola, preferentment de sabata i castanyoles.

Edició actual Companyia Jove

Edicions anterios Comanyia Jove