Cursos de formació i tallers

Des del Conservatori volem oferir al nostre alumnat una formació addicional a la pròpia del currículum convidant a exalumnat, professorat de reconegut prestigi i a personalitats relacionades amb el món de les arts escèniques.

Aquestes activitats formatives s’inclouran en les “Jornades Culturals” que substitueixen des de fa uns anys a la “Setmana Cultural”. Aquest  format més flexible permet adaptar-nos al calendari laboral del professorat i exalumnat, perquè l’objectiu d’aquestes Jornades és apropar la realitat de la projecció professional a l’aula.

A les “Jornades Culturals” es realitzaran classes magistrals, tallers de repertori, xarrades didàctiques, mostres de processos de creació, intercanvi d’experiències.

Novetats cursos i tallers