Inici

València

València

Benvingudes i benvinguts

Entre els projectes que conformen la nostra oferta educativa destaca la Companyia Jove C-DANSA, projecte destinat a l'alumnat dels últims cursos i que s'inclou com a eina per a afavorir la participació en treballs dirigits per creadors i creadores professionals de l'escena actual. Cada any és major la col·laboració amb institucions i entitats nacionals i internacionals, la qual cosa ens obre portes als intercanvis educatius amb centres homòlegs de la resta d'Europa. Des de l'any 2018 i gràcies al projecte Erasmus+, les i els nostres estudiants han pogut realitzar pràctiques professionals en països com França, Itàlia, Bèlgica o Dinamarca. Actualment som centre Acreditat Erasmus+ per al període 2021-2027.

Benvingudes i benvinguts

El Conservatori Professional de Dansa pretén ser una plataforma d'educació per a joves amb interessos creatius en l'àmbit de les arts escèniques. Oferim una formació dins del camp de la composició coreogràfica i la interpretació, guiant a les i els estudiants a desenvolupar un treball tècnic amb un llenguatge actual, així com a descobrir la seua pròpia pràctica. A part de seguir un pla d'estudis de naturalesa professionalitzadora, el projecte educatiu del Conservatori s'articula atenent el caràcter transversal inherent a la dansa, apostant per un diàleg que té en compte la veu de les i dels estudiants, els seus interessos i iniciatives.

Entre els projectes que conformen la nostra oferta educativa destaca la Companyia Jove «C-DANSA», projecte destinat a l'alumnat dels últims cursos i que s'inclou com a eina per a afavorir la participació en treballs dirigits per creadors i creadores professionals de l'escena actual. Cada any és major la col·laboració amb institucions i entitats nacionals i internacionals, la qual cosa ens obre portes als intercanvis educatius amb centres homòlegs de la resta d'Europa. Des de l'any 2018 i gràcies al projecte Erasmus+, les i els nostres estudiants han pogut realitzar pràctiques professionals en països com França, Itàlia, Bélgica o Dinamarca. Actualment som centre Acreditat Erasmus+ per al període 2021-2027.

"La curiositat per la dansa, el cos i el moviment em va arribar al Conservatori i des d’aquell moment m’acompanya. Cada dia era un descobriment nou mentre els dubtes i respostes em feien créixer. Gràcies per ser el començament d’un camí tan ambiciós."

Paula Puchalt
Premi Professional Autonòmic de Dansa Contemporània
La Faktoria Choreographic Center
Koninklijk Conservatorium Antwerpen (Bèlgica)
La Coja Danza, Wichita Co.

"El Conservatori ha estat llibertat, amor, on vaig aprendre a comunicar-me amb la dansa, el meu llenguatge. Un lloc que mai oblidaré i portaré en cada moviment."

Luis Santamaría
Premi Professional Autonòmic de Dansa Espanyola

"El Conservatori ha estat una etapa que formarà part de mi tota la vida. M'ha aportat experiències inoblidables, moments únics i persones increïbles. Gràcies a la formació rebuda, s'ha fet realitat el meu somni de ser un ballarí professional a Alemanya."

Bernat Blay
Premi Professional de Dansa Clàssica
Finalista Convocatoria Nacional de Danza Premios "Ciudad de Castellón"
Ballet Magdeburg (Alemanya)