Inici

València

València

Benvingudes i benvinguts

Entre els projectes que conformen la nostra oferta educativa destaca la Companyia Jove C-DANSA, projecte destinat a l'alumnat dels últims cursos i que s'inclou com a eina per a afavorir la participació en treballs dirigits per creadors i creadores professionals de l'escena actual. Cada any és major la col·laboració amb institucions i entitats nacionals i internacionals, la qual cosa ens obre portes als intercanvis educatius amb centres homòlegs de la resta d'Europa. Des de l'any 2018 i gràcies al projecte Erasmus+, les i els nostres estudiants han pogut realitzar pràctiques professionals en països com França, Itàlia, Bèlgica o Dinamarca. Actualment som centre Acreditat Erasmus+ per al període 2021-2027.

Benvingudes i benvinguts

El Conservatori Professional de Dansa pretén ser una plataforma d'educació per a joves amb interessos creatius en l'àmbit de les arts escèniques. Oferim una formació dins del camp de la composició coreogràfica i la interpretació, guiant a les i els estudiants a desenvolupar un treball tècnic amb un llenguatge actual, així com a descobrir la seua pròpia pràctica. A part de seguir un pla d'estudis de naturalesa professionalitzadora, el projecte educatiu del Conservatori s'articula atenent el caràcter transversal inherent a la dansa, apostant per un diàleg que té en compte la veu de les i dels estudiants, els seus interessos i iniciatives.

Entre els projectes que conformen la nostra oferta educativa destaca la Companyia Jove «C-DANSA», projecte destinat a l'alumnat dels últims cursos i que s'inclou com a eina per a afavorir la participació en treballs dirigits per creadors i creadores professionals de l'escena actual. Cada any és major la col·laboració amb institucions i entitats nacionals i internacionals, la qual cosa ens obre portes als intercanvis educatius amb centres homòlegs de la resta d'Europa. Des de l'any 2018 i gràcies al projecte Erasmus+, les i els nostres estudiants han pogut realitzar pràctiques professionals en països com França, Itàlia, Bélgica o Dinamarca. Actualment som centre Acreditat Erasmus+ per al període 2021-2027.

Novetats

Assemblea AMPA i horari atenció 24-25