TRANSPORT ESCOLAR

La Conselleria d’Educació posa a disposició de l’alumnat d’Educació Secundària Obligatòria del nostre centre educatiu ajudes per a transport escolar individual i col·lectiu per a l’alumnat que viu a més de 3 quilòmetres del centre educatiu.

• TRANSPORT ESCOLAR COL·LECTIU. Si resideixes als barris de Terramelar, Lloma llarga o Valterna, pots ser beneficiari del transport escolar col·lectiu. Disposem de 3 parades als carrers Alginet, Ginesta i Melissa.
  • AJUDA INDIVIDUAL DE TRANSPORT. Si no resideixes resideixes als barris de Terramelar, Lloma llarga o Valterna, però estàs a més de 3 quilòmetres del centre educatiu pots sol·licitar l’ajuda individual de transport.

Com fer la sol·licitud?

1. Quan realitzes la matrícula, has de marcar la casella corresponent.
  2. A més, has de presentar la següent documentació:
  • RENOVACIÓ. Si el curs anterior ja vares ser beneficiari del transport col·lectiu o de l’ajuda individual de transport has d’accedir a webfamilia i descarregar el document de confirmació de la renovació. Hauràs d’imprimir-lo, signar-lo, fotografiar-lo o escaneajar-lo i enviar-lo per correu electrònic a 46022622.secretaria@edu.gva.es
  • PRIMERA VEGADA. Si sol·licites el transport col·lectiu o l’adjuda individual per primera vegada has d’omplir l’Annex 1 que trobaràs a les següents resolucions i presentar-lo presencialment per registre d’entrada en l’Administració del centre educatiu.

RESOLUCIÓ de 30 de maig de 2023, del director general de Centres Docents, per la qual s’estableixen les condicions per a ser alumnat usuari del servei de transport escolar col·lectiu per al curs 2023-2024

RESOLUCIÓ de 30 de maig de 2023, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoquen ajudes individuals per al servei de transport escolar per al curs 2023-2024