SOL·LICITUD DE TÍTOLS
L’alumnat que finalitza estudis postobligatoris (Batxillerat o Cicles Formatius) ha de sol·licitar el títol que acredite la formació realitzada. Per a fer-ho ha de presentar la següent documentació:
- Full de Sol·licitud de títol a expedir per la Generalitat
- Justificant del pagament de les taxes d’expedició del títol. Has d’abonar les taxes administratives per expedició de certificats.
- Primer has de generar l’imprés al següent enllaç marcant l’opció corresponent al teu títol.
- Una vegada generat, tens dos opcions:
- Imprimeix el document de les taxes i abonar-les en qualsevol entitat bancària col·laboradora.
- O bé pagar-les telemàticament en el següent enllaç a la Agència Tributària Valenciana.
- Fotocòpia de DNI
Has de presentar tota la documentació abans indicada per registre d’entrada en l’Administració del centre educatiu.
Una vegada presentada la documentació, el títol tarda aproximadament dos anys en estar disponible. El centre es posa en contacte amb l’estudiant per a comunicar-li que el títol ja està disponible.
Els títols es poden recollir entre 16 d’octubre al 14 mayo en horari de dilluns a divendres de 8:30 a 12:30h.
