FCT Europa

La Formació en Centres de Treball (FCT) és un mòdul professional obligatori i presencial per a tot l’alumnat de cicles de Formació Professional que es realitza en empresses i institucions. El mòdul professional d’FCT té com a finalitat que l’alumnat adquirisca els resultats d’aprenentatge, que han de ser desenrotllats en un àmbit productiu real.

El programa FCT Europa

El programa FCT Europa té com a finalitat la realització, per part de l’alumnat de Formació Professional, del mòdul professional FCT en centres de treball ubicats en l’estranger. Les despeses del programa FCT Europa seran cofinançades pel Fons Social Europeu.

Aquest programa ofereix als alumnes que participen l’oportunitat de realitzar el mòdul de Formació en Centres de Treball en països amb un mitjà cultural i professional diferent, experiència que comporta un desenvolupament professional i personal, factors que, sens dubte, incidiran en la millora de l’ocupabilitat de l’alumnat que realitze el mòdul de FCT en l’estranger.