ADMISSIÓ BATXILLERAT

Tot el tràmit d’admissió es realitzarà de manera telemàtica a través de la pàgina web de la Conselleria d’Educació. Per a accedir-hino és necessari certificat digital ni DNI electrònic. www.telematricula.es

Quines modalitats de Batxillerat s’oferten a l’IES Henri Matisse?

• Batxillerat d’Humanitats i Ciències Socials
  • Batxillerat de Ciències
  • Batxillerat General

Com puc sol·licitar plaça per a BATXILLER?

Fent una única sol·licitud en la qual es farà constar fins a 10 opcions ordenades per prioritat, utilitzant el model oficial, que podran omplir:

• Per l’assistent telemàtic de la Conselleria d’Educació. (L’assistent no s’activa fins que comença el periode de sol·licitud). Ajuda al sol·licitant: pot sol·licitar ajuda al centre educatiu enviant un correu electrònic a secretaria@ieshenrimatisse.es on indique el seu nom i cognoms i telèfon de contacte.

Quan puc sol·licitar plaça?

CONVOCATÒRIA ÚNICA: Del 4 al 12 de maig de 2023. No hi ha convocatòria extraordinària.

Tots els sol·licitants han de formalitzar el tràmit en esta única convocatòria.

Fins quan puc presentar el requisit acadèmic?

El requisit acadèmic es pot presentar fins el 4 de juliol de 2023.

Important: No ha de presentar requisit acadèmic l’alumnat participant que es desplace entre centres de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics, ja que el centre en què està matriculat enviarà a través de l’aplicació informàtica ITACA la informació relativa a la promoció o compliment del requisit acadèmic al centre al qual desitge incorporar-se, dins del termini establit en els annexos d’aquesta resolució, excepte l’alumnat que estiga en alguna de les següents circumstàncies:

• Alumnat no matriculat durant el curs 2022-2023 en centres sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana.
  • Alumnat que sol·licita plaça per a segon de Batxillerat.
  • Alumnat que sol·licita plaça per a primer de Batxillerat i que durant el curs 2022-2023 no ha finalitzat un cicle de Formació Professional de grau mitjà o no ha estat matriculat en quart de l’ESO

Quantes vacants hi ha?

Les vacants varien cada any en funció de l’alumnat que promociona de cursos anteriors o que repeteix curs. Quan es coneguen, es faran públiques al següent enllaç:

També es podrà obtenir informació de les vacants existents en cada centre a la web http://www.ceice.gva.es/, en l’àrea d’admissió d’alumnat.

Llistats provisionals i definitives

Publicació de llistes provisionals: 13 de juliol de 2023

Llistat provisional d’admesos a Batxillerat

Llistat provisional de NO admesos a Batxillerat

Periode de reclamacions a les llistes provisionals: Del 13 al 17 de juliol de 2023

Publicació de llistes definitives: 24 de juliol de 2023

Llistat definitiu d’admesos a Batxillerat

Llistat definitiu de NO admesos a Batxillerat

Si he sigut admés, quan he de matricular-me?

Matrícula: entre el 24 i el 28 de juliol de 2023

Normativa i documents

Decret que regula el procés d’admissió

Ordre que regula el procés d’admissió