< Ves enrere

1r ESO

Assignatures

Composició 1r ESO LOMLOE. Regulat pel DECRET 107/2022 del 5 d’agost.

  • Total hores de docència setmanals = 30h.
NomHores/setm.Descripció
Biologia i Geologia 3hContribuïx a desenrotllar una cultura científica, perquè adquirisquen coneixements i destreses respecte a temes com la salut, medi ambient, fonts energètiques, residus, etc.
Geografia i Història 3hLa geografia estudia la diferenciació de l’espai geogràfic i la interacció entre la societat i el medi natural. La història contribuïx a crear marcs de pensament que permeten comprendre la dimensió temporal i causal dels fenòmens històrics
Llengua castellana i Literatura3hEsta assignatura contribuïx a l’adquisició de la competència en comunicació lingüística per part de l’alumnat.
Matemàtiques4hLes matemàtiques constituïxen una forma de mirar i interpretar el món que ens rodeja, reflectixen la capacitat creativa, expressen amb precisió conceptes i arguments, afavorixen la capacitat per a aprendre a aprendre
Valencià: Llengua i Literatura3hEsta assignatura contribuïx a l’adquisició de la competència en comunicació lingüística per part de l’alumnat. Aporta ferramentes i coneixements necessaris per a moure’s satisfactòriament en qualsevol situació comunicativa de la vida acadèmica, familiar, social i professional
Primera Llengua estrangera (Anglès o Francès)4hLa llengua estrangera faculta l’alumnat per a estar en contacte amb realitats culturals diferents; en este sentit els aspectes socioculturals i sociolingüístics, que es deriven de l’aprenentatge de les llengües estrangeres, serviran d’instrument al coneixement d’altres cultures, sensibilitats i formes de fer
Educació Física 2h L’Educació Física, a través del desenrotllament de la competència motriu, establix la integració dels conceptes, procediments i actituds vinculats al cos, al moviment i la seua relació amb l’entorn.
Música 2h Oferix a l’alumnat un vocabulari que permet la descripció de fenòmens musicals, una comprensió del llenguatge musical com a mitjà d’expressió artística, una sensibilitat cap a l’expressió musical i l’enteniment de la música com un fenomen imbricat en la societat.
Tecnologia i Digitalització 2h Permet ampliar tècniques i coneixements que refermen el progrés de la societat i resolen els problemes a base de construir màquines i dissenyar mètodes d’ús correctes, sense passar per alt la seua repercussió sobre el medi ambient.
Religió o Atenció Educativa1hOferix una visió general de les principals religions del món, amb especial atenció al cristianisme. Es reflexiona sobre valors, ètica i el sentit de la vida des d’una perspectiva religiosa. També s’estudien textos sagrats, figures importants i l’impacte de la religió en la cultura. Afavorix el respecte i el diàleg interreligiós.
L’Atenció Educativa promou el respecte i la responsabilitat. Es treballen habilitats socials, resolució de conflictes i educació emocional. També pot incloure activitats creatives de reflexió personal.
Tutoria1h
OPTATIVES: L’alumnat tria una de les següents matèries:
NomHores/setm.Descripció
Taller d’aprofundiment d’anglés2hReforçar les competències comunicatives de l’alumnat a través de l’anàlisi i la pràctica de l’anglés en contextos reals i culturals diversos. S’abordaran aspectes històrics, socials i artístics del món anglosaxó per a enriquir la comprensió intercultural. Així mateix, es fomentarà el pensament crític mitjançant l’estudi de mitjans de comunicació, literatura i expressions culturals contemporànies.
2ª Llengua estrangera – Francès2hLa llengua estrangera faculta l’alumnat per a estar en contacte amb realitats culturals diferents; en este sentit els aspectes socioculturals i sociolingüístics, que es deriven de l’aprenentatge de les llengües estrangeres, serviran d’instrument al coneixement d’altres cultures, sensibilitats i formes de fer
Taller de Reforç2hRepàs sobre matèries instrumentals
Laboratori d’Arts Escèniques
2hEs treballen continguts amb un enfocament didàctic basat en el treball de la comunicació oral en el teatre.
Taller de Relacions Digitals Responsables2hEsta matèria aborda la necessitat de construir relacions adequades amb les altres persones, exercint conductes positives que fomenten el respecte, també en la xarxa. La base d’este respecte és l’ús de manera saludable dels dispositius digitals, prenent consciència que les interaccions que es realitzen amb ells van conformant l’empremta digital i, per tant, la pròpia identitat de l’alumnat en este mitjà. També es posa en relleu la importància d’establir una perspectiva crítica davant la constant recepció d’informació, que ha de ser tractada i seleccionada.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies