Ampliació horari PROA+

Estimades famílies:

Els comuniquem que el centre ha pogut ampliar l’horari dels seus fills a través del programa PROA+ de la Conselleria d’Educació . Disposarem d’una professora de l’àmbit soci-lingüístic i d’un professor de l’àmbit científic-matemàtic.

Ateses les necessitats de l’alumnat de menor edat, el centre ha ampliat el nombre classes presencials per als alumnes de 2n d’ESO .

D’aquesta manera, l’alumnat de 2n d’ESO assistirà al centre quasi tots els dies. Tindran el seu horari complet en dies alterns com fins ara, segons el seu torn PINK o GREEN, i els dies que abans romanien en el seu domicili, ara podran acudir a classes de les assignatures instrumentals de Castellà, Matemàtiques i Valencià en els horaris que tenen a continuació:

Durant aquestes hores lectives s’impartirà càrrega lectiva i s’avaluarà el treball de l’alumnat.

Perquè el seu fill/a puga entrar i eixir del centre en aquest horari semipresencial és necessari que entregue la següent autorització al seu tutor/a. Aquesta autorització la podreu trobar en el següent document: