Comunicació inici procés Eleccions Consell Escolar 2023

A/A Comunitat Educativa:

Segons el Decret 96/2016 s’inicia el procediment per a renovar una part dels membres del Consell Escolar del centre. Com saben el Consell Escolar és el màxim òrgan de govern d’un Centre Educatiu i on participa tota la Comunitat Educativa.

El procés s’inicia amb la constitució de la Junta Electoral, la publicació del cens i l’obertura del termini per a la presentació de candidatures. La celebració de les eleccions se celebrarà el 23 de novembre.

L’Equip Directiu del centre vol animar a totes les famílies a participar en este procediment d’elecció de representants, sent conscients de la importància d’estar ben representats en aquest Consell.

Els informarem de les actuacions a realitzar per part del centre i els terminis per a presentar candidatures a través de WebFamilia i la pàgina web del centre.

Els censos i documents que continguen dades personals es publicaran en el tauler d’anuncis de l’entrada al centre.

El sorteig per a la constitució de la junta electoral es realitzarà de manera pública el dijous 19 d’octubre de 2023 a les 11.40 h. en la Direcció d’estudis.

IES Nº1 de Cheste

José Martínez Toral