“Les pirates de l’île de La Réunion”

Es tracta d’un joc lingüístic en quèva participar tot l’alumnat de francés des de 1r d’ESO fins a 2n BAT, organitzat en vaixells pirates i amb l’objectiu final d’aconseguir esbrinar el còdex enginyat pel pirata francés del segle XVII, Olivier Levasseur. Tots els vaixells van mostrar molta creativitat i entusiasme en totes les proves i presentacions. “La Pirogue” de 3rK va aconseguir finalment alçar-se amb el botí amagat durant segles. Podeu trobar més informació en l’apartat d’activitats extraescolars.