Els alumnes que en l’avaluació de 3r de batxillerat hagen obtingut el títol de Batxillerat hauran de realitzar a través del correu de la Secretaria del Centre ( 46021630.secretaria@edu.gva.es) el següent tràmit:
Historial acadèmic batxillerat
Després de la finalització de l’etapa de batxillerat l’alumnat que ha aprovat i així ho desitja haurà de sol·licitar en la secretaria del centre l’expedició de l’Historial Acadèmic de Batxillerat, però per a això ha de pagar la corresponent taxa, la qual a continuació es detalla:
El termini establit per a realitzar aquest tràmit serà el següent:
- Període Ordinari: des del 22 de maig de 2024 (No s’ha de fer abans)
- Període Extraordinari: des del 19 de juny de 2024 (No s’ha de fer abans)
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA:
- TAXA DE PAGAMENT DE L’HISTORIAL ACADÈMIC (veure a continuació el procediment pagament taxes Historial Acadèmic Batxillerat per Internet)
- LLIBRE/CARNET DE FAMÍLIA NOMBROSA O MONOPARENTAL (SI ESCAU)
- ACREDITACIÓ DE DISCAPACITAT (SI ESCAU)
PROCEDIMENT PAGAMENT TAXES TÍTOL DE BATXILLERAT PER INTERNET
- Accedir amb el navegador web a la pàgina: https://ceice.gva.es/doc046/gen/val/tasas.asp?idf=ADMIN
- Seleccionar Tasa: Expedición Historial Académico Bachillerato y clicar “Continuar”.
- Seleccionar òrgan gestor: instituts de València.
- Seleccionar tipus de matrícula (Ordinària, Família Nombrosa/Monoparental General, Família Nombrosa/Monoparental Especial) i/o Bonificació per discapacitat acreditada igual o superior al 33%. En cas de seleccionar alguna de les circumstàncies anteriors, cal adjuntar documentació acreditativa en entregar la documentació a l’institut.
L’aplicació mostrarà automàticament la quantitat a ingressar, segons els casos:
Sense discapacitat Discapacitat acreditada igual o superior al 33% Ordinària 4,28 € 2,14 € Família NombrosaGeneral/ Família Monoparental General 2,14 € 0 € Família NombrosaEspecial/ Familía Monoparental Especial 0 € 0 € Prémer “Continua”.
- S’obrirà un document PDF dins del navegador (sino és així caldrà configurar el navegador correctament). Omplir amb les dades personals (DNI, Nom, Cognoms, adreça, etc) i la data. En aquesta fase hem de comprovar que les dades introduïdes són correctes.
- Prem el botó “Aceptar” perquè genere la taxa. En prémer “Aceptar”, s’obrirà una nova finestra.
- Una vegada generada, en eixa nova finestra, hi ha dues opcions:
-
- Clicar “Imprimir” perquè que es generen els fulls del model 046 (entitat col·laboradora, administració i interessat), obrint-se una nova finestra per a imprimir, signar els fulls i anar a pagar al banc per finestreta o per caixer i presentar els fulls per a l’administració i per a l’interessat a la secretaria de l’institut.
- Clicar “Imprimir” perquè es generen els fulls del model 046 (entitat col·laboradora, administració i interessat), tornar a la finestra anterior i punxar “Pagar” i seleccionar mètode de pagament (càrrec en compte o pagament per targeta). En aquest cas, ja no s’ha d’anar al banc i només cal adjuntar el justificant de pagament i la taxa per a l’administració a tota la documentació a enviar a l’institut.