MOBILITAT ERASMUS+ FLORENCIA

Del 27 de març fins al 8 d’abril va tindre lloc la mobilitat Erasmus a la ciutat toscana de Florència, on dues de les nostres companyes, Isabel Payà i Maria Sanz, van poder formar-se per partida doble.
Així doncs, d’una banda, van poder actualitzar les competències orals en anglès, així com també aprendre aspectes de la cultura florentina i l’art renaixentista, amb el curs de formació Intensive English.
D’altra banda, van familiaritzar-se amb les TIC, amb la instrucció de moltes ferramentes i plataformes digitals, a través del curs de formació Digital gamebased learning and augmented reality.
Tots dos cursos ben diferents, on s’han establert contactes amb docents de diversos països europeus (França, Bulgària, Polònia, Txèquia, Hongria i Portugal), però amb un objectiu comú: motivar l’alumnat.

Tot seguit, us enllacem dos presentacions, el diari d’aprenentatge, on s’inclou el programa amb les activitats portades a terme, i un resum, en què s’exposa i valora allò aprés al llarg de la mobilitat.

“La societat es transforma, i a mesura que sorgeixen nous ideals de vida, l’escola ha de modificar les seues tendències per a adaptar-se a les necessitats del present i a les quals es dibuixen en els horitzons de l’avenir.”
ROSA SENSAT