MANS DE COLORS i PAPALLONES MORADES

Durant aquestes últimes setmanes hem treballat al pigmalió diverses activitats que ens han fet gaudir moltíssim.

Les últimes han estat molt acolorides i divertides i, on a més de passar-ho bé, hem reflexionat i aprés moltíssim.

La primera de les activitats que hem fet començava visualitzant el vídeo clip de la cançó “ Vivan las manos de colores”, cançó molt divertida i que ens convida a reflexionar. I això vàrem fer, reflexionar al voltant del seu contingut.

Després començàvem el que seria el mural amb les nostres mans de colors. Tot va començar amb un fons blanc on cada alumne va aportar la seua mà amb el color que més li agradava, poc a poc, aquell llenç blanc s’omplia de vida, color i moltes rialles. Aquesta estona va ser molt divertida on vam acabar plens alegria. Una vegada plasmades les mans en el paper blanc, cada alumne posava una paraula que li havia suggerit la cançó. En varen eixir moltes i molt variades: empatia, convivència, alegria, companyerisme...

Ha estat una activitat molt divertida!

L’alta activitat que hem estat treballant aquesta última setmana ens ha permés commemorar el dia de la dona. Hem elaborat papallones morades decorades i disns de cada papallona els alumnes han deixat missatges diversos. Hem utilitzat la imatge de la papallona perquè aquestes són símbol de llibertat, esperança i lluita per la igualtat de gènere.

I com no podia ser d'altra manera, aquestes papallones han acabat en les parets dels nostres corredors