Anglés oral

Carlos Gómez Hernàndez

El passat dijous 26 de gener l'alumnat de l assignatura d'anglés oral de 4t ESO del centre es va connectar amb l'alumnat del nivell 4t d'Espanyol del centre Talavera High school del condat de Broward al sud de Florida.

Malgrat els diversos problemes tècnics amb la connexió els 22 alumnes ajudats pels professors Angel Berlanas i Carles Gomez han iniciat estes sessions que seran quinzenals fins  a la fi de curs. Aquestes podrien  esdevindre ja per al curs que ve en un intercanvi d'estudiants dels dos centres.

A cada sessió es treballaran tant temes d'actualidad com altres acadèmics escollits per l'alumnat  sempre amb l'objectiu de la millora de les llengües anglesa ací i castellana al centre de nord América.