ESTAMPEM EL COLOR MORAT

La setmana passada, amb motiu del 8M, alumnat i professorat pigmalió vàrem participar en una activitat molt divertida. Estampàrem un llençol blanc amb segells relacionats amb simbologia del dia de la dona. Aquests segells han estat el·laborats per l’alumnat de plàstica, gravat i dibuix artístic. Un treball fantàstic!

L'activitat començava amb un llençol blanc i enmig del llençol la figura d'una dona ens recorda que nosaltres podem ser el que ens proposem ser. En un primer moment, els alumnes tímidament anàven deixant les petjades dels segells sobre el fons blanc. Poc a poc i amb fermesa les empremptes de pintura eren més visibles i el fons deixava de ser blanc per mostrar.-nos el color morat.

Una activitat que ens ha fet gaudir a tots, professorat i alumnat.

El resultat de l’activitat ha estat molt més que satisfactori a més, l’alumnat ha gaudit molt amb la pintura.