QUINTET DE VENT IES LA SÉNIA.

CONCERT DIDÀCTIC

ÀNGEL RABASA.

El passat divendres 3 de desembre (12.30h), a l'Auditori Municipal de Paiporta, l'alumnat de 1r, 2n i 3r de l'ESO va gaudir del concert didàctic del Quintet de Vent La Sénia. Interpretàrem el PROGRAMA "CLÀSSICS POPULARS DE: “ l'Òpera, música per a altres instruments (piano), Cinema (B.S.O), música de Ball i música Espanyola.

Amb uns companys de moltíssima categoria: Marcos (flauta), Lourdes (oboe), Manolo (trompa) i Ovidio (fagot). SUPER CRACKSSS¡¡¡

El programa va ser el següent:

PROGRAMA CLÀSSICS POPULARS

• CLÀSSICS POPULARS DE L'ÒPERA
  • CLÀSSICS POPULARS DE MÚSICA PER A ALTRES INSTRUMENTS (PIANO)
  • CLÀSSICS POPULARS DE LA MÚSICA DE CINE (B.S.O)
  • CLÀSSICS POPULARS DE LA MÚSICA DE BALL
  • CLÀSSICS POPULARS DE LA  MÚSICA ESPANYOLA

Que es un quintet de vent?

És un grup de 5 instrumentistes que toquen instruments de vent.

INTEGRANTS DEL

FLAUTA: Marcos Chirivella. Professor de la Banda Simfònica Municipal de València.

OBOE: Lourdes Chulià. Professora d'oboe Unió Musical de Torrent i de la Societat Musical d'Alcasser.

CLARINET: Àngel Rabasa. Professor de Música IES La Sénia.

FAGOT: Ovidio Giménez. Professor de la Banda Simfònica Municipal de València.

TROMPA: Manolo Amorós. Professor de la Banda Simfònica Municipal de València.

Començarem l’espectacle amb els CLÀSSICS POPULARS DE L'ÒPERA

Escoltarem "Carmen Suite" 5 moviments de l’Òpera Carmen del compositor francés Georges Bizet:

Aragonesa

Habanera

Séguidilla

Les Dragons d'Alcala

Toréador

L'òpera és un art total en què conflueix la música, el cant, la poesia, les arts plàstiques i de vegades la dansa. Això fa que sigui un espectacle extraordinari, en què totes les passions humanes estan en joc.

Carmen és una òpera dramàtica en 4 actes. Ens explica el romanç entre els dos protagonistes, Don José, un jove guàrdia i Carmen, una bella gitana.

Auditori Municipal de Paiporta

Divendres 3 de desembre 2021 – 12.00 h.