VIATGE ERASMUS

Del 25 al 29 d’octubre cinc alumnes de batxillerat juntament amb els professors Xelo Garcia i Carles Gómez varen visitar les ciutats portugueses de Lisboa i Coimbra per observar les guies dels museus i la ciutat de Coimbra preparades per l’alumnat local.

A continuació unes paraules d’una de les alumnes participants, Irene Campaña.

“Quan arribàrem a l’aeroport de Portugal visitàrem, amb els alumnes d’Itàlia, Oporto i alguns llocs emblemàtics, com el monestir de Jerónimo, impressionant.

L’endemà anàrem a l’institut tots els visitants, i vam fer grups de components de tots els països visitants per a fer jocs que havien organitzat. Aquesta  activitat va fer que ens relacionàrem amb tots. Visitàrem la universitat de Coimbra, la més antiga de Portugal, i anàrem al Museu Nacional.

Un dia molt divertit va ser el dijous, anàrem tots els visitants a un parc proper del riu i ens contaren anècdotes del pont.

Férem també un passeig per les rodalies de l’hotel, coneguérem el carrer on la gent de la nostra edat es junta per a anar de festa.

L’últim dia s’acomiadàrem de la resta, amb molta tristesa però amb molta alegria, per haver gaudit d’aquesta experiència.

El divendres, havíem d’estar a l’aeroport molt prompte, i aprofitàrem per a fer les últimes compres i souvenirs per als nostres familiars. Una estona després pujàrem a l’avió destinació   València. Un viatge curt però molt intens, pera repetir.”