HALLOWEEN

Enguany, curs 2021-2022, el departament d’anglés ha volgut cel.lebrar l’anglosaxona festivitat de HALLOWEEEN amb un concurs de carabasses, que ha sigut tot un èxit. Els alumnes havien de portar una carabassa tallada (Jack-o-lantern), rebien un número i després el departament d’anglés, Kristen (language assistant from Idaho – USA) i altres profes voluntaris van votar. Hem tingut un total de 15 carabasses, totes molt boniques i treballades, que han fet molt difícil l’elecció de la guanyadora. Va haver-hi premis per a tots els participants i sobre tot per a les 3 guanyadores: 3r premi, 2n premi i 3r premi.

1er premi: carabassa ‘A nightmare before Christmas’ feta per Noelia Olmos i Alba Marín del PR4.

2on premi: carabassa ‘Catrina’ per Daniela Gonzalez de l’E31.

3er premi: carabassa ‘Spooky Angry Jack’ feta per Sara Algarra (E22).

Moltíssimes gràcies per la participació del nostre alumnat. Sou molt creatius i creatives!! L’any vinent hi haurà una nova oportunitat per guanyar el concurs en la 2nd EDITION. Així que prepareu-se!!!

HAPPY HALLOWEEN!!!

🎃
👻

Pd. Especial gràcies a la nostra conserge Maria José per ajudar-nos amb el muntatge i les llums. ’