EXCURSIÓ 5é PROJECTE IMPULSA

El dia 11 de maig es va celebrar, en les instal·lacions de la Petxina, a València, l’esdeveniment promogut per la FNCV, IMPULSA, l’objectiu principal de la qual era promoure l’esport en edat escolar, concretament la disciplina de waterpolo. Comptant amb referents femenins de nivell internacional com són les jugadores de waterpolo CLARA ESPAR (subcampiona últims jocs olímpics) i la jugadora Estatunidenca SARAH LIZOTE.

El nostre alumnat de cinqué va tindre el privilegi de poder participar en la jornada i va comptar amb l’ajuda i companyia de les jugadores de l’Aquàtic Morvedre Sara Santamaría i Sara Sánchez

En primer lloc van assistir a una xarrada, on les jugadores internacionals van exposar els valors i aportacions que ha suposat la pràctica del seu esport. Després de la ronda de preguntes (molt interessants per part del nostre alumnat), l’alumnat va ser obsequiat amb una samarreta de l’Esdeveniment. Posteriorment va arribar l’hora de la pràctica, en un divertit circuit les nostres alumnes i alumnes van poder practicar els fonaments bàsics d’aquest esport.

Finalitzada l’activitat, aprofitarem les magnifiques instal·lacions del llit del riu Túria per a dinar i posar fi a la jornada amb jocs diversos a l’aire lliure.

Activitat redona subvencionada íntegrament per la FEDERACIÓ DE NATACIÓ DE LA COMUNITAT VALENCIANA.