TROBADES D’ESCOLES CANET D’EN BERENGUER

El passat 7 de maig, el nostre centre va participar en Les trobades d’Escoles en Valencià.

En primer lloc el professorat i alumnat del centre, va efectuar el recorregut marcat per l’organització, en el qual lluírem la nostra espectacular pancarta, confeccionada per les alumnes i alumnes de tercer cicle.

Posteriorment es va donar inici als tallers i paradetes que cada centre o organització havia preparat. Les possibilitats eren moltes, des d’horts urbans, a xapes personalitzades, slime, polseres…

El nostre centre, va organitzar activitats entorn del joc de cartes de la fallera calavera. Depenent del nivell es podia personalitzar un punt de llibre, aprendre a jugar o participar en el torneig on el premi eren dues cartes extraordinàries que no es troben a la venda.

A continuació un vídeo amb les imatges de la jornada.