L’alumnat de 2GST s’ha encarregat d’instal·lar sensors en l’hort de l’IES. S’han monitorat la humitat, el PH, la temperatura, etc…amb això es pretén optimitzar el reg d’este.
Després de la seua posada en funcionament s’han encarregat de difondre als seus companys d’altres grups del cicle la labor realitzada i els avantatges d’automatitzar-lo i poder controlar l’hort des del núvol utilitzant dispositius IoT.





