PROJECTE “CIUTATS SOSTENIBLES”

Per a la sessió del projecte d’este trimestre els alumnes de tercer i quart han realitzat uns esbossos i una estructura de la maqueta sobre les ciutats sostenibles.

VALENCIÀ

Els alumnes de 4° treballant amb els ordinadors diferent vocabulari de l’àrea de Valencià.

MATEMÀTIQUES

Amb l’activitat “Passa’m el sobre” els alumnes treballen de manera cooperativa els problemes matemàtics.

CONEIXEMENT DEL MITJÀ

En l’àrea de coneixement del mitjà els alumnes de tercer han realitzat diferents maquetes sobre els relleus.

CONEIXIMENT DEL MEDI

ACTIVITAT INTERNIVEL

Estació de matemàtiques a través del joc del jenga.

“EL MUNDO ÉS A LES TEUES MANS”

En Projectes Interdisciplinaris han realitzat un treball de recerca sobre l’estalvi de l’aigua a través de l’aplicació Padlet. D’esta manera crearan cartells i els repartiran pel centre. La nostra escola és conscient que “El món és a les teues mans”.

CONEIXEMENT DEL MITJÀ

En l’àrea de Coneixement del Mig han treball els diferents paisatges dels ecosistemes per mitjà d’exposicions grupals per a desenvolupar la competència comunicativa.

LAPBOOK

En classe de tercer han realitzat un lapbook sobre els animals vertebrats per a treballar-ho en l’àrea de coneixement del mitjà. Estes activitats enriquixen els sabers de l’alumnat d’una forma més divertida i creativa.

ACTIVITAT INTERCICLO

Activitat interciclo dels cursos de 3r i 4t en l’àrea de matemàtiques. Les activitats s’han enfocat en el treball de la numeració amb plantilles. Estes activitats augmenten la motivació de l’alumnat i treballen amb companys/as d’altres aules

L’alumnat de 4t primària treballant l’àrea de matemàtiques a través de jocs interactius amb les tauletes del centre. D’esta manera, no sols desenvolupen la competència matemàtica sinó també la competència digital. És una manera d’aprendre i gaudir al mateix temps