AULA SENSORIAL

PRIMAVERA

BENVINGUDA PRIMAVERA!

Com es pot veure en les fotos, s’ha iniciat el mural i a poc a poc l’anirem acabant en diferents sessions. Què us sembla?

23 D’ABRIL: DIA DEL LLIBRE

TALLER ALIMENTACIÓ SALUDABLE

Comencem el mes d’abril amb una nova activitat especial relacionada amb l’alimentació saludable que hem fet conjuntament l’alumnat d’educació infantil i 1r cicle de primària. Dos monitores d’IRCO ens han fet un joc en el qual havíem de trobar els ingredients de l’esmorzar saludable que prepararíem després. En acabar, ens hem menjat el bocata que hem preparat. Que ric ha estat!

COMPTE ALUMNAT 5é DE PRIMÀRIA

El 27 de març va vindre l’alumnat de 5é de primària a educació infantil a explicar-nos un conte musical. Podeu veure les fotos a continuació.

TEATRE ALUMNAT CICLE FORMATIU

El 25 de març rebem la visita especial dels alumnes i alumnes del cicle formatiu d’educació infantil. En esta visita ens van fer una activitat de teatre amb marionetes sobre la primavera. Podeu veure les fotos a continuació.

En pocs dies podrem gaudir de la festa de les Falles i, per este motiu, l’equip d’educació infantil estem realitzant activitats relacionades amb esta festa. Una mostra d’això és el mural realitzat per tots els xiquets i xiquetes representant el castell de focs artificials de la fantàstica Nit del Foc i on ells apareixen vestits de fallers i falleres. Este mural tan bonic decora el corredor del nostre edifici des del dimarts.

Voleu veure el bonics i boniques que salen admirant el preciós castell de focs artificials?

ACTIVITAT INTERCICLO

L’equip d’educació infantil i 1r cicle de primària decidim ajuntar a tot el nostre alumnat el dia 1 de març per a realitzar una activitat conjunta. Com els xiquets i xiquetes de 1r cicle no coneixen les nostres zones de joc, l’equip d’educació infantil decidim convidar-los perquè descobriren la provocació de l’hivern que treballem amb els més xicotets del centre.

Mireu que bé ens ho passem tots junts!

PROVOCACIÓ HIVERN

Encara que el temps no acompanya molt perquè és un poc atípic per a l’època en la qual ens trobem, l’equip d’educació infantil decidim preparar diferents propostes manipulatives sobre l’hivern per a tot l’alumnat de 3, 4 i 5 anys. Mireu que bé ens ho hem passat tots junts.

TALLER DESDEJUNIS SALUDABLES

Comencem el mes de febrer amb una nova activitat especial relacionada amb l’alimentació, el taller de desdejunis saludables.

Han vingut al col·legi dos persones d’IRCO per a explicar-nos quins són els aliments que hem de menjar més i quins menys. A més, ens han ensenyat el ball del goril·la per a agafar energia abans de desdejunar.

Una vegada acabat el ball, ens dirigim al menjador per a poder prendre’ns el nostre desdejuni saludable format per iogurt, cereals d’avena i/o fruita variada. Que ric va estar tot!

A continuació, en les següents fotos podeu veure tot el que vam fer.

ESMORZARS SALUDABLES

Amb el nou any en educació infantil, igual que la resta del col·legi, hem començat projectes nous. El primer és el dels esmorzars saludables on el col·legi li proporciona a tot l’alumnat fruita de temporada per a esmorzar.

A continuació, en les següents fotos podeu veure’ns menjant els nostres nous esmorzars. Ens hem posat les botes!

TALLER BUCODENTAL

En el col·legi també hem començat el nou taller bucodental. Gràcies a l’explicació que ens va fer Teresa i tots els utensilis que ens va portar fa uns dies, hem pogut aprendre a llavar-nos les dents correctament i d’esta manera millorar la nostra salut.

A continuació, en les següents fotos podeu veure’ns molt entusiasmats llavant-nos les dents. Ha sigut molt divertit!

EL GRAN VIATGE DE L’AIGUA

Tot el cicle d’educació infantil ens ajuntem per a conéixer a Matías, l’encarregat de Global Omnium d’explicar-nos les aventures que viu una gota durant el cicle de l’aigua, què se li fa a l’aigua fins que arriba a les nostres cases i fomentar un ús responsable d’esta.

Va ser molt emocionant descobrir la seua història!

Voleu veure l’atents i atentes que vam estar i el bé que ens ho passem? Ho podeu esbrinar en les següents fotos.

LA CLASSE DELS PIRATES

Este primer trimestre el curs d’EI 5 estem estudiant els pirates. A més d’aprendre moltes coses noves d’ells, hem rebut una visita molt especial i alguna sorpresa.

Us animeu a veure algunes coses que hem fet? A continuació, podeu veure un recopilatori de fotos.

GRAFOMOTRICITAT

Treballem la grafomotricitat de manera lúdica i vivenciada. Al pati tot es més divertit i els aprenentatges s’interioritzen con major facilitat.

ASSEMBLEA INTERNIVELL

Tots els matins l’alumnat i les mestres d’infantil ens ajuntem en el corredor per a començar el dia amb energia cantant i ballant la cançó del “Bon dia” dels feretes per a saludar-nos i començar amb les nostres rutines diàries.

Activitats com passar llista, el dia de la setmana, el mes en què ens trobem, el temps que fa, refranys del mes, etc., són les principals tasques en este moment.

A continuació, us ensenyem una mostra d’estes activitats a través de les següents imatges.

PROVOCACIÓ DE LA TARDOR

Este mes hem realitzat una activitat molt interessant. Les mestres d’educació infantil decidim realitzar una composició amb diferents elements en una de les aules del primer pis de l’edifici amb la intenció de convidar als xiquets i xiquetes a participar i a interessar-se pel qual havia preparat gràcies als elements naturals que ens oferix esta estació de l’any, tot això amb l’objectiu que pogueren explorar-los i utilitzar-los aconseguint d’esta manera un aprenentatge més significatiu a través de l’aprenentatge per descobriment i del joc.

Us animeu a veure-ho? A continuació, podeu veure un recopilatori de fotos d’esta activitat tan motivadora.