ESMORZAR SALUDABLE

En el tercer cicle aprenem a menjar sa. Ens encanta.

XARRA BOMBERS

Els bombers han vingut a donar-nos una xarrada i hem aprés molt.

BIENVENIDA, PRIMAVERA!

Celebrem l’entrada de la primavera amb el nostre racó de l’Art.

PADRINS LECTORS

Els alumn@s  de tercer cicle hem visitat a nuestr@s compañer@s de cinc anys per a llegir junts. Ens ha encantat.

BIENVENIDA, PRIMAVERA!

En tercer cicle donem la benvinguda a la primavera

TALER PIROTÈCNIA POLICIA LOCAL DE VALÈNCIA

Rebem  a la Policia Local que ens dona un taller de pirotècnia  per a tindre unes falles felices i sense incidents.

TALLER DESDEJUNI SALUDABLE

El tercer cicle hem participat del taller d’alimentació saludable i a més gaudit d’un desdejuni excel·lent i sa. Gràcies profes hem aprés molt.

ANDY WARHOL

En el col·le ens encanta aprendre sobre Art, estem fets uns artistes

PROJECTE ENERGÈTIC

El tercer cicle estem realitzant un projecte sobre l’energia, ens encanta perquè treballem en equip

La classe de sext es prepara per a Nadal amb tota la il·lusió.

En tercer cicle donem la benvinguda a l’hivern

XARRA POLICIA LOCAL DE VALÈNCIA

Agents de la Policia Local de València desenvolupen una xarrada sobre els perills en les xarxes socials

TALLER SOBRE L’AIGUA

El tercer cicle hem aprés molt de sobre la importància d’estalviar aigua. Moltes gràcies per la visita, ens ha encantat.

TALLER FAGA SOBRE INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL I MILLORA DE LA CONVIVÈNCIA

Una vegada més, ens visita Juan de Faga amb uns tallers molt interessants que ens ajuden a ser més feliços. Gràcies Juan

La Policia Nacional ha visitat la nostra escola per a ensenyar-nos com reconéixer el bullying així com els passos a seguir davant este.