.

HOLA A TOTS I TOTES

Benvinguts al curs 2023-24

Comencem una nova andadura amb un equip directiu nou i un claustre pràcticament renovat, amb molta il·lusió i ganes de acompanyar al nostre alumnat en el seu procés d’ensenyament-aprenentatge.

Com de costum, a tot l’alumnat se’ls proporcionarà gran part del material escolar necessari gràcies a les aportacions de l’ONG Aportem. Raó de més perquè allò que demanem es porte ràpidament.

Continuarem treballant perquè l’alumnat deprenga tan bé com siga possible… Encara que resulta indispensable que vinguen diàriament a l’escola i això és responsabilitat de les famílies. Porten-los tots els dies, des de xicotets i puntualment.

Recorden que el protocol de l’Ajuntament indica que s’han de justificar les faltes d’assistència per escrit, a la tutora/or en la mateixa setmana que es produeixen, i en la mesura que siga possible amb documentació acreditativa.

Esperem comptar cada vegada amb més alumnes/as, hem de saber rebre’ls/as amablement i respectar-nos.