Missió

El nostre centre pretén ser ideològicament pluralista i educar integralment l’alumnat oferint una formació de qualitat. Pretenem adoptar sistemes actius que potencien les capacitats de l’alumnat, la seua inclusió i participació en la societat ajudant-los a assolir valors de solidaritat, respecte a la diversitat de qualsevol mena i una actitud de diàleg. Volem practicar una educació per a la igualtat en tots els àmbits i facilitar una participació real i efectiva de tots els estaments de la Comunitat Educativa.

Visió

Volem millorar la qualitat de l’ensenyament que oferim mitjançant una línia metodològica comuna basada en el Disseny Universal d’Aprenentatge, prioritzant la innovació, la integració de les TIC i el desenvolupament d’una actitud positiva cap a l’aprenentatge dels idiomes. Aspirem a promocionar els valors humans i les destreses socials afavorint un clima positiu en les relacions. Volem ser un centre obert a la societat on l’alumnat siga capaç d’adquirir les competències necessàries per a tenir-hi èxit.

Valors

Els principis que ens guien son els següents:

– La tolerància, fomentant el respecte i la no discriminació per sexe, religió, cultura, situació familiar, condició social, o qualsevol altre motiu.

– La inclusió, atenent a la diversitat i integració de tot l’alumnat.

– La participació, impulsant hàbits i actituds democràtiques que faciliten l’organització i el funcionament.

– Valorar, respectar i afavorir el patrimoni natural, social, cultural i artístic.

– La motivació, alimentant l’esperit emprenedor, de recerca de coneixement, compartint la nostra cultura i aprenent dels altres.

– L’autonomia i responsabilitat, partir d’una bona organització dels recursos existents, gestionant-los de manera eficient i integradora.