Jocs a la platja amb la col·laboració de la Federació de Socorrisme i salvament

ITINERARI CICLISTA

El nostre alumnat de 3er cicle d’Educació Primària gaudint amb la federació de ciclisme en el seu itinerari marítim prop del seu entorn.

PROGRAMA PILOTA A L’ESCOLA

Gràcies al Programa Pilota a l’escola coneixem al jugador de pilota valenciana Ricardet, Va de bo!!

TROBADA INTERCENTRES DE MINIOLIMPIADAS 2024 (PLATJA LA MALVA-ROSA)

L’alumnat de 4* de primària gaudint al costat d’altres alumnes i alumnes de diferents centres. Estes activitats fomenten la pràctica esportiva com també coneixen altres xiquets i xiquetes de la seua mateixa edat.

PARTIT HOQUEI FEMENÍ ESPAÑA-CANADÀ

El nostre alumnat gaudint del torneig preolímpic d’Hoquei femení en el poliesportiu Betero. Estes activitats tenen un gran abast en els xiquets i xiquetes perquè puguen gaudir d’un esport més minoritari.

JORNADA INTERCENTRES EN LA UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA

El nostre alumnat més major ha participat, al costat d’altres centres, en la promoció de l’esport del Rugbi amb ajuda de l’Estudiants Rugbi Club. S’ho han passat de meravella!

EXHIBICIÓ DE RUGBI

El tercer cicle gaudix d’una exhibició de rugbi per part de la seua Federació. Este gran esport aporta valors com el respecte i el treball en equip al nostre alumnat

BENVINGUTS AL MÓN FANTÀSTIC!

En este espai l’alumnat d’infantil experimenta a través del moviment, percebent el seu propi cos i construint la seua identitat.  La pràctica psicomotriu s’entén com un procés d’ajuda que acompanya al xiquet i xiqueta en el seu propi itinerari maduratiu.