EL NOSTRE CENTRE

El CEIP Oliveretes és un centre públic d'Educació Infantil i Primària. L'alumnat comença en 3 anys i acaba en 12. Durant aquest temps treballem per la seua formació integral, per la seua autonomia, per transmetre uns valors que promouen la tolerància, l'acceptació a les diferències i l'adquisició d'estratègies per desenvolupar-se en la vida.

Posem molt d'èmfasi en les relacions entre l'alumnat i en el respecte als companys, així com en el bon clima de convivència.El Claustre es forma cada curs en noves metodologies per atendre les necessitats que van apareixent i donar una resposta adequada.

El CEIP Oliveretes és un centre proper, familiar, on escoltem a cada persona i fem per què la seua escolaritat siga el més completa possible tant des del punt de vist curricular com humà.