CONCERT AMB LA UNIÓ MUSICAL MILAMARINA I CEIP OLIVERETES

Hui 22 de novembre amb motiu de la festivitat de Santa Cecília,patrona de la música, hem celebrat un concert en el qual han participat alumnat i antic alumnat del CEIP Oliveretes, professorat del CEIP Oliveretes, alumnat i professorat de l’Escola de Música de la Unió Musical Milamarina i membres de l’escola de Teatre. Al concert ha assistit tot l’alumnat del centre i ha sigut un moment molt bonic on hem gaudit de les interpretacions. Així mateix hem pogut també escoltar instruments de metall i dues interpretacions molt boniques de Jurassic Park i Batman.

El CEIP Oliveretes aposta per l’arrelament a l’entorn i mantindre un vincle amb el teixit associatiu de la població. Volem agrair la bona predisposició de l’Escola de Música i la Unió Musical Milamarina per a organitzar aquest acte i també a l’Ajuntament de Miramar per facilitar les instal·lacions.