FESTA DE BENVINGUDA

El dia de la festa de benvinguda sempre és un dia especial. És el moment en el què donem un reconeixement a aquell alumnat que ha vingut nou al centre i també a aquell professorat. Pensem que és molt important fer aquestes activitats on es fomenta el sentir-se part d'un grup, en aquest cas del centre. Els ciutadans i ciutadanes de Miramar es caracteritzen per ser persones molt hospitalàries i que acullen sense cap dificultat a aquelles persones que per motius diferents han triat com a residència el nostre poble. L'escola no pot quedar al marge d'aquest fet i és per això que volem seguir educant en aquest aspecte i fomentant valors de cohesió.

Aquest curs l'hem enriquit amb danses valencianes que s'han treballat en l'aula de música i dansa.A continuació hem fet un detallet de benvinguda per a tot l'alumnat i professorat que ha arribat en aquest curs.

A continuació teniu un vídeo amb una mostra de les danses que es van ballar.