HORT ESCOLAR

AUSIES

AusIes ens ha estat ajudant amb el nostre hortet. Primer ens va preparar la terra per poder sembrar i plantar. Després, durant tot el curs ens porta llavors i planter, i ens ensenya coses de les plantes, els fruits i els insectes que ens podem trobar.

PALLA

Quan estem treballant al camp i la terra està humida les sabates i tot el que després xafem s’embruta. Seria ideal tindre calçat per usar quan treballem i canviar-nos-el quan acabem la tasca. Però nosaltres hem creat passadissos amb palla per evitar embrutar-nos i embrutar l’escola. La palla és un element vegetal natural que quan es descompon aporta nutrients i enriqueix la terra.

CLOSQUES D’OUS

A L’Hortet Oliveretes som respectuosos amb l’ús de productes nocius per a la flora i fauna. Amb la closca d’ous triturada creem una barrera natural i ecològica contra els caragols i llimacs, que no poden travessar perquè odien eixa textura i no volen punxar-se. Evitem que arriben a menjar-se les plantes i a més a més aportem a la terra un fertilitzant ric en calci. Agraïm a la cuinera del menjador per guardar-nos les closques d’ous.